Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 11
Comunicación del riesgo y percepción de la imagen corporativa interna
(Universidad EAFITMaestría en Administración de RiesgosEscuela de Administración. Departamento de Contaduría PúblicaMedellín, 2023)
Risk communication and corporate image are relevant factors for facing critical situations among business environments, specially under pressure. This study attempts to explore elements of risk communication processes ...
Retos en la comunicación política de organizaciones de mujeres y feministas en Colombia
(Universidad EAFITMaestría en Escrituras CreativasEscuela de Ciencias y Humanidades. Departamento de HumanidadesMedellín, 2020)
This research seeks to explain the challenges of Colombian women's and feminist organisations in terms of their communication effectiveness in the citizenry, from a critical and feminist paradigm, and from a qualitative ...
Marketing de contenidos para fidelizar el público de independientes de Comfama en Medellín
(Universidad EafitMaestría en MercadeoEscuela de AdministraciónMedellín, 2020)
Through this work it was sought to propose content marketing strategies to retain the independent public of Comfama in Medellín, through communications and formats that would establish a connection with users as well as ...
Plan de posicionamiento de marca para BOREAL
(Universidad EAFITMaestría en Administración - MBAEscuela de Administración. Departamento de Organización y GerenciaMedellín, 2020)
Every day, the competition in the Colombian market, is growing, making the brand positioning a harder challenge, but if a right study to know what the target of the brand BOREAL wants to consume on social media, it will ...
Aplicaciones nativas de Facebook como herramientas de construcción de Bases de datos de audiencias para una marca
(Universidad EAFITMaestría en MercadeoEscuela de Administración, 2017)
Social media and their impact on human interaction are the results of spontaneous processes over Internet; a collaborative interaction platform that has allowed connecting people from different countries —with different ...
Análisis de viabilidad para implementar canales y medios digitales de la marca Blossom
(Maestría en MercadeoEscuela de Administración, 2018)
The Health and Personal Care category shows a very interesting dynamic in Colombia, especially for the brands of the Massive Products (Unknown Brands) and its distribution channels -- According to a market research conducted ...
El carácter educativo del espacio físico escolar : un análisis de los procesos de socialización que desarrollan los estudiantes de la media técnica en el patio del flautista de la Institución Educativa Rodrigo Arenas Betancur
(Universidad EAFITMaestría en Estudios HumanísticosEscuela de Humanidades. Departamento de HumanidadesMedellín, 2021)
The objective of this research was to analyze the educational nature of the school physical space in the socialization processes developed by students of the media technique in the piper's yard of the Rodrigo Arenas ...
Percepción de los tenderos sobre el uso del canal de comercio electrónico para hacer los pedidos para su tienda en Medellín
(Universidad EAFITMaestría en MercadeoEscuela de AdministraciónMedellín, 2021)
In order to characterize the perception of shopkeepers in Medellin on the use of the e-commerce channel to place orders for their stores, this research work sought to establish a set of knowledge based on the characteristics ...
Cultura cívica, periodismo y redes sociales digitales : promesas, debilidades, transformaciones y retos
(Universidad EAFITMaestría en Estudios HumanísticosEscuela de Humanidades. Departamento de HumanidadesMedellín, 2021)
As part of the dynamics of the knowledge, information and communication processes in society, in what way are fake news and misinformation, which circulate through digital social networks, are transforming civic culture, ...
Mi vecino, el Páramo : una experiencia de realidad virtual con el Páramo de Sonsón
(Universidad EAFITMaestría en Comunicación TransmediaEscuela de Ciencias y Humanidades. Departamento de HumanidadesMedellín, 2022)
The main objective of this project is to amplify the message of preservation and care of the ecosystem of the Páramo de Sonsón through a transmedia strategy that humanizes the páramo as another member of the community that ...